Δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες έκανε ο Ορέστης Τζιόβας που βρέθηκε στα εγκαίνια του Θεάτρου Φίλιπ και είπε «Δεν έχω μπει στη διαδικασία να σκεφτώ ποιός θα με φροντίσει όταν γεράσω. Και δε θέλω και να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Πολλοί άνθρωποι κάνουν παιδιά με σκοπό να έχουν κάποιον να τους φροντίζει στο μέλλον. Εγώ αυτό το βρίσκω τραγικό. Δε θα ήθελα να δημιουργήσω μια ζωή με σκοπό να με φροντίσει κάποια μέρα» είπε ο Ορέστης Τζιόβας.






