Στη πρεμιέρα της παράστασης «Ένας βλάκας και μισός» που παίζει ο Οδυσσέας Σταμούλης βρέθηκα οι κάμερες και ο ίδιος καταβεβλημένος είπε τα εξής «Νομίζω ότι πήγαμε πολύ καλά… Ο καθένας έχει τα γούρια του… Δεν ξέρω, τι να σας πω; Εγώ δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο. Τα όνειρα, από την πραγματοποίησή τους, απέχουν πάρα πολύ», είπε ο Οδυσσέας Σταμούλης. Σε ερώτηση για το αν υπάρχουν τηλεοπτικές προτάσεις, ο Οδυσσέας Σταμούλης απάντησε: «Έχει τελειώσει η τηλεόραση για μένα».






