
Στο Secret και στη Σάσα Σταμάτη μίλησε πρόσφατα ο Πέτρος Γαϊτάνος και είπε τα εξής
Εχει γίνει ντόρος µε αυτό που είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, για το «θαύµα» µε τον σταυρό στη βάφτισή του. Ποια η γνώµη σου;
Συγχωρέστε µε, δεν έχω τον χρόνο και δεν µε ενδιαφέρει να παρακολουθώ τα νέα. ∆εν έχω τον χρόνο να προσέχω τόσα συµβάντα, που δεν µε βοηθούν σε κάτι. Πολύς θόρυβος για το τίποτα.
Εσύ έχεις βιώσει θαύµα;
Αυτές οι µαρτυρίες προϋποθέτουν πνευµατική παιδεία και πίστη πρωτίστως. Ακολούθως, επειδή ως επί το πλείστον και τα δύο δεν υπάρχουν στην κοινωνία µας, ας µείνουµε στο ότι όλα αποτελούν θαύµα, αφού θαυµαστός ο ∆ηµιουργός αυτών εστί.







