Όπως είδαμε χθες στο Γεια σου μίλησε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος και είπε τα εξής
“Με τον κ. Αρναούτογλου δεν έχω μιλήσει. Ο άνθρωπος σηκώθηκε στις 6 να πάει στο ραδιόφωνο. Παραγράφονται αυτά. Ό,τι ειπώθηκε 7 η ώρα και πριν παραγράφεται. Τα είπε με ευγένεια, μια χαρά”, ανέφερε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.Remaining Time-0:00FullscreenMute
“Πρέπει να ρωτήσεις το κανάλι αν είναι ευχαριστημένο για τα νούμερα τηλεθέασης Κάθε χρόνο κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Ο ανταγωνισμός είναι πάρα πολύ μεγάλος, ωραίο είναι αυτό, μπαίνουμε κι εμείς σε αυτόν τον στίβο με τις δικές μας δυνάμεις”, είπε για τα νούμερα τηλεθέασης.







