Όπως είδαμε χθες στον αέρα του Faystime μίλησε ο κουμπάρος της Όλγας Κιουρτσάκη Γρηγόρης Εκμαλιάν για τη ρητή εντολή της Άντζελας Δημητρίου . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Συγγνώμη, το άλλο ανέκδοτο με τον Τοτό το έχετε ακούσει; Είπε κανείς ότι θα πάμε στο Barbarella να δούμε την Άντζελα Δημητρίου; Χθες πήρα την Άντζελα τηλέφωνο και μου το έκλεισε στα μούτρα.
Από εκεί και πέρα, δεν υπήρχε κανένα πρόγραμμα να πάμε στο Barbarella, λόγω αυτού του προβλήματος που υπάρχει. Αλλά αν πάω εγώ ένα βράδυ σαν πελάτης, με ποιο δικαίωμα θα με διώξουν;».







