Όπως είδαμε πρόσφατα σαν βόμβα έσκασε η είδηση του χωρισμού του Γιώργου και της Μαρίνας Πατούλη οι οποίοι είχαν 35 χρόνια κοινής πορείας . Ο ίδιος λοιπόν παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα ”Νέα ” και είπε τα εξής :
«Για τη Μαρίνα νιώθω αγάπη και τρυφερότητα. Είναι η μητέρα του παιδιού μας» . Όσον αφορά στο αν ο θάνατος της μητέρας του έχει σχέση με το διαζύγιο είπε «Αγγίζετε νωπές και ευαίσθητες χορδές για τις οποίες σε αυτή τη φάση δεν θα ήθελα να μιλήσω. Μπορεί να σχετίζονται και άλλα τα οποία είχαν συσσωρευτεί. Η μητέρα είναι για μένα όπως είπα μια ηρωίδα, η οποία δεν είχε στον ήλιο μοίρα και θυσίασε τη ζωή της για να μας μεγαλώσει και να μας σπουδάσει. Ήταν δίπλα μου πάντα πολύ διακριτική – και στο γάμο μου. Ίσως εξαιτίας αυτής της διακριτικότητας να μην ήμασταν τόσο κοντά στην έγγαμη ζωή μου. Υπάρχουν κάποιες στιγμές που δεν θα ήθελα να τις δημοσιοποιήσω» «Είναι σίγουρο ότι θέματα της προσωπικής ζωής ενός δημοσίου προσώπου προσφέρουν “κλειδαρότρυπα”. Πίσω από αυτά μπορεί ο καθένας να βλέπει τον εαυτό του». Τέλος αναφέρθηκε λέγοντας «Προσπαθώ να διαφυλάξω τα προσωπικά μου διότι σχετίζονται με την ψυχοσύνθεση ενός εφήβου, όπως είναι ο γιος μας ο Αλέξανδρος. Οι γονείς του πήραν μια απόφαση και αυτή η απόφαση δεν πρέπει να τον σημαδέψει. Είναι ένα καλό και έξυπνο παιδί που ελπίζω να είναι αύριο και ένας καλός και χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία».







