Όπως είδαμε πρόσφατα ο Μανώλης Παπακαλιάτης μίλησε στο Creta Tv για το γιο του Χριστόφορο Παπακαλιάτη . Πιο συγκεκριμένα είπε “Θυμάμαι τη στιγμή που αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά ή σχεδόν επαγγελματικά με την τέχνη. Αρχικά ήταν κολλημένος με το θέατρο της σχολής του Μωραΐτη, αλλά εγώ είχα άλλα όνειρα. Θεώρησα ότι καλό θα ήταν να σπουδάσει οικονομικά για να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις και να μάθει 5 πράγματα. Είχαμε πάει μαζί στη Βοστώνη, αλλά αυτός με κορόιδευε. Τότε έπαιζε τους “Μήτσους” και όταν είδε ότι αυτό προχωράει μου λέει “ρε μπαμπά αν θα φύγω τώρα και χαθώ 4-5 χρόνια από το προσκήνιο, θα χαθώ. Οπότε νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχοληθώ με τα οικονομικά τα οποία ούτως ή άλλως δεν τα πολυ πάω καλά”. Ο Χριστόφορος έχει τρύπιες τσέπες, δεν τα πάει καλά. Οπότε τότε ξεκίνησε την καριέρα του” είπε αρχικά ο Μανώκλης Παπακαλιάτης. “Για όλα τα παιδιά μου είμαι υπερήφανος. Έχουν βγει καλά παιδιά, εντάξει, ο Χριστόφορος, έχοντας αυτή τη δημοσιότητα θεωρώ ότι είναι κι αυτός ένα πάρα πολύ καλό παιδί, προσγειωμένος. Δεν έχει πηδήξει το καλάμι κι ένας πατέρας με τη σταδιοδρομία του Χριστόφορού, δεν μπορεί παρά να είναι περήφανος” προσέθεσε.






