Όπως είδαμε χθες στο instagram του Νίκου Κοκλώνη ο ίδιος ρώτησε τους διαδικτυακούς του φίλους αν θέλουν να δουν ξανά το J2US , τον Φεβρουάριο ? Οι περισσότεροι φυσικά είπαν ναι , λέτε να το ξαναδούμε τελικά στους δέκτες μας ? Δείτε παρακάτω και την ανάρτηση του :
https://www.instagram.com/p/CJnl5vFjO4f/?utm_source=ig_web_copy_link







