Καλεσμένη στις Rainbow Mermaids βρέθηκε η Νατάσα Θεοδωρίδου και είπε τα εξής «Αυτό που με ακολουθεί πάντα είναι ότι πρέπει να ήμουν μια άλλη και μπήκα μέσα σε ένα χειρουργείο και βγήκα μια άλλη. Αυτό προέκυψε λόγω του δεύτερου γάμου μου με τον Ανδρέα Φουστάνο. Το θεωρώ φυσιολογικό, αλλά αυτό πήγε και έπιασε την υπερβολή, ότι εντάξει, αλλάξαμε μάτια, μύτη, αυτιά, στόμα… Άλλαξαν όλα. Δεν πειράζει» είπε χαρακτηριστικά η Νατάσα Θεοδωρίδου. Σε άλλο σημείο, η τραγουδίστρια είπε: «Τα πάω μια χαρά με τον χρόνο. Δεν είναι εύκολο, για να μην λέμε τώρα και αερολογίες στον κόσμο, δεν είναι εύκολο. Ο χρόνος είναι εκεί και περιμένει. Δεν μπορείς να τον αποφύγεις. Ταυτόχρονα όμως λες, είμαι καλά; Είμαι υγιής; Έχω ζήσει μια πάρα πολύ ωραία ζωή και εύχομαι να με ευλογήσει ο Θεός να ζήσω παρακάτω».






