Ναταλία Γερμανού για τηλεθέαση : ” Kαλό θα ήταν να εκσυγχρονιστεί ο τρόπος μέτρησης ” !!!

Για τα νούμερα τηλεθέασης μίλησε πρόσφατα η Ναταλία Γερμανού σε συνέντευξη της . Πιο συγκεκριμένα είπε «Ανοίγουμε ένα μεγάλο θέμα συζήτησης. Καλό θα ήταν να εκσυγχρονιστεί ο τρόπος μέτρησης, όπως γίνεται σε άλλες χώρες και ας μη λαμβάνουμε τα νούμερα μέρα μέρα, προκειμένου να έχουμε μια πιο συνολική αποτύπωση της πραγματικότητας, π.χ. να μετριέται το web. Γιατί υπάρχουν πλατφόρμες, υπάρχει το web, είναι πολλοί οι τρόποι για να δει κάποιος ένα πρόγραμμα στην τηλεόραση. Για όλα τα παραπάνω με ενδιαφέρουν τα λόγια του κόσμου, η κριτική και η διάδραση, ο άνθρωπος που θα με σταματήσει όταν θα πάω να ψωνίσω και θα μου πει “αυτό τι καλό που ήταν ή αυτό διορθώστε το”».«Είναι σημείο των καιρών, είναι σκληρή η μάχη της επιβίωσης και της πρωτιάς. Πρέπει κάπως να εξασφαλίσεις τη θέση σου, την ανανέωση του συμβολαίου. Οπότε, ναι, έχω παρατηρήσει κι εγώ την ανθρωποφαγία, έναν ελαφρύ κανιβαλισμό. Βεβαίως, μιλώ λίγο εκ του ασφαλούς. Είμαι σε ένα κανάλι που δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο. Είμαστε πολύ μακριά από αυτή τη φιλοσοφία. Δεν μας είπαν ποτέ “το νου σας, αν δεν κάνετε 20%, του χρόνου θα σας πάρουμε το κεφάλι”. Νιώθουμε ασφάλεια και μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό που παρουσιάζουμε», είπε

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ