Όπως είδαμε το βράδυ της Παρασκευή η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος βρέθηκαν στο After Dark και αναφέρθηκαν στη νέα τους τηλεοπτική στέγη αλλά και στη χρόνια συνεργασία τους . Πιο συγκεκριμένα είπαν τα εξής “Δεν μας άγχωσε, μία αγωνία την είχαμε γιατί είναι ζωντανό. Η Νάνσυ είχε άγχος την πρώτη εβδομάδα αλλά έφυγε“. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου με τη σειρά της, σχολίασε: “Στην ΕΡΤ έχεις να διαχειριστείς και αλλά πράγματα, μας έπεσε ο θάνατος του Μίκη Θεοδωράκη, η κακοκαιρία, είχαμε συνδέσεις. Μπήκαμε αμέσως στα βαθιά. Θα μπορούσε να υπάρξει θέμα, ευτυχώς το ενημερωτικό κομμάτι της ΕΡΤ είναι πολύ δυνατό“.






