Στο Πρωινό Σου Σου μίλησε η Νανά Παλαιτσάκη και αναφέρθηκε στις τοποθετήσεις των αμβλώσεων . Πιο συγκεκριμένα είπε
Η γνωστή δημοσιογράφος εξήγησε πως δεν ένιωσε έκπληξη από τις δηλώσεις του Νίκου Αναδιώτη, καθώς όπως είπε «αυτή είναι η κομματική του τοποθέτηση». Ωστόσο, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά της για τα σχόλια του Άρη Σερβετάλη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Με τον Άρη Σερβετάλη εξοργίστηκα. Η ζωή που έρχεται δεν είναι σκουπίδι για να την πετάξεις, δεν μπορείς να το ακούς αυτό από έναν ηθοποιό».
Όσον αφορά τη στάση της Θεοφανίας Παπαθωμά, η Νανά Παλαιτσάκη σημείωσε πως διέκρινε «μία απόλυτη αμηχανία και σύγχυση λόγου» στα λεγόμενά της.







