Όπως είδαμε χθες στο ” Ποιος είναι πρωινιάτικα ” καλεσμένος βρέθηκε ο Μιχάλης Ιατρόπουλος ο οποίος και αναφέρθηκε στη σειρά ” Ψίθυροι καρδιάς ” και στους λόγους για τους οποίους και μετά απομονώθηκε . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Το 1993 με τους Ψίθυρους Καρδιάς και το Σημάδι του Έρωτα είχα πάει στο Καϊμακτσαλάν και στον Άγιο Αθανάσιο κι είχα κάτσει μόνος μου. Κουράστηκα. Δεν το ήξερα καλά αυτό το έργο. Το χειρίστηκα με πολλή ταπεινότητα και σωφροσύνη λόγω του πρότερου έντιμου ή άτιμου βίου που είχα. Είχα τη γνώση να είμαι βιδωμένος στη γη και να μην παίρνει το κεφάλι μου αέρα από εγκώμια, τα οποία είναι ευκαιριακά και δεν στέκουν πουθενά» «Ο κόσμος ξεχνά γρήγορα και νομίζω ότι το χειρίστηκα μια χαρά. Πολλές φορές έχω φύγει, όπως τώρα που πάω στα Χανιά» πρόσθεσε ο Μιχάλης Ιατρόπουλος.






