
Στο Happy Day και στο Δημήτρη Σιδηρόπουλο μίλησε ο Μένιος Σακελλαρόπουλος και είπε
«Θεωρώ πως το μεγαλύτερο μαρτύριο από τους ανθρώπους που έχουν προβλήματα, είναι η απώλεια της όρασης. Φανταστείτε έναν άνθρωπο στο σκοτάδι 24 ώρες το 24ωρο. Μου συνέβη, το ξέρω. Είναι μαρτυρικό. Εννοείται ότι φοβήθηκα μήπως δεν επανέλθει η όρασή μου ποτέ. Πέρασα 17 ολόκληρες μέρες όπου δεν έβλεπα το παραμικρό.
Ήμουν στο απόλυτο σκοτάδι, απολύτως ανήμπορος. Οι οικείοι μου ήταν αυτή που προσπαθούσαν να με βοηθήσουν να φάω, να πιώ νερό, να ξαπλώσω» είπε ο Μένιος Σακελλαρόπουλος.







