
Στο I love Σου Κου μίλησε χθες ο Νίκος Γκάνος και είπε τα εξής
«Δεν μετάνιωσα που πήγα στο Survivor, γνώρισα φίλους όπως την Μαρία Αντωνά και την Ασημίνα Χατζηανδρέου. Με την Μαρία μιλάμε καθημερινά, δεν περίμενε τον χωρισμό της, ήταν ξαφνικό και δύσκολο. Στο Survivor μας μιλούσε συνέχεια για τον Άρη, ήταν μία δύσκολη περίοδος αλλά τώρα είναι καλά», αποκάλυψε ο Νίκος Γκάνος για την Μαρία Αντωνά και τον χωρισμό της.







