Στο Buongiorno μίλησε ο σκηνοθέτης και συγγραφέας Αντώνης Μποσκοϊτης για την απώλεια του Διονύση Σαββόπουλου . Πιο συγκεκριμένα είπε “Ξέραμε ότι η υγεία του δεν ήταν καλή, με είχε στεναχωρήσει η εικόνα του το περασμένο καλοκαίρι. Δηλαδή, αυτός ο υπερκινητικός Σαββόπουλος ήταν καθισμένος να τραγουδάει. Ήταν μία εντελώς καινούργια συνθήκη, η οποία οδήγησε στο βιολογικό του τέλος” .






