Όπως είδαμε χθες στο ” Στούντιο 4 ” καλεσμένη βρέθηκε η Ματίνα Παγώνη η οποία και αναφέρθηκε στη δύσκολη περίοδο που βιώνει η χώρα με το κορονοϊό . Μάλιστα η ίδια αποκάλυψε πως έχει δεχτεί και απειλές από συγγενείς ασθενών . Πιο συγκεκριμένα λοιπόν είπε τα εξής «Όλοι έχουμε δεχτεί απειλές. Εμείς είμαστε σε έναν χώρο που έχουμε να κάνουμε με ασθενείς, συγγενείς, που ο καθένας μπορεί να χάσει τον άνθρωπο του. Εκείνη τη στιγμή σε ποιον ξεσπάς; Στο γιατρό, όχι σε κάποιον άλλο. Είναι λογικό, αλλά αυτά τα ξεπερνάς σιγά σιγά, με τον τρόπο σου, με την ηρεμία σου και καθησυχάζεις τους ανθρώπους αυτούς»






