Στη πρεμιέρα της παράστασης ” Οικογένεια Άνταμς ” βρέθηκε η Ματίνα Νικολάου και αναφέρθηκε στη δήλωση της Τίνας Μεσσαροπούλου ότι ο Νίκος Μουτσινάς έχει φτάσει σε τέλμα. Πιο συγκεκριμένα είπε
“Βρήκα ηρεμία μετά το τέλος της εκπομπής στον Alpha, αλλά τώρα δεν τη θέλω άλλο την ηρεμία. Καλά είμαι, ηρέμησα, φτάνει”
Γι τη δήλωση της Τίνας Μεσσαροπούλου στο Happy Day σημείωσε: “Όχι, δεν συμφωνώ. Ο Νίκος δεν έχει φτάσει σε τέλμα. Είναι αυτή η φάση που ο Νίκος παίρνει τις δυνάμεις για να συνεχίσει κάποια στιγμή. Δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει με τα κανάλια”







