Όπως είδαμε πρόσφατα από το Εθνικό Θέατρο παραιτήθηκε και ο Στάθης Λιβαθινός ο οποίος σύμφωνα με το Μάριο Αθανασίου έχει και άλλες συγγνώμες να ζητήσει αφού σύμφωνα με πληροφορίες ταπείνωνε τους ηθοποιούς . Μάλιστα ο Μάριος Αθανασίου σε ανάρτηση του στα social media είπε τα εξής
«Λιβαθινός, πρώην διευθυντής εθνικού θεάτρου. Ταπεινώνει επί μία ώρα κίνημα αναπήρων καλλιτεχνών που ζητάει συμμετοχή σε παραστάσεις. “Το θέατρο δεν είναι δημοκρατικό, είναι φασιστικό”, είπε. Και κλείνει δίνοντας στυλό σε παιδί που δε μπορεί… “για γράψε κάτι που θα σου πω”. Έχετε κι άλλες συγγνώμες, μη σταματάτε».







