Στο Super Κατερίνα βρέθηκε καλεσμένη η Μαρίλια Μητρούση και είπε τα εξής
“Ένας λόγος που δεν ήθελα να ασχοληθώ ήταν το κομμάτι της σύγκρισης. Το βιώνω και τώρα και στα social. Υπάρχει μια αδηφαγία, το βλέπεις και εσύ. Πλέον ο καθένας λέει τη γνώμη του όπως θέλει χωρίς τακτ, χωρίς ευγένεια”.
Συνεχίζοντας, μίλησε με ειλικρίνεια για τα σχόλια που δέχεται και για τον προσωπικό της αγώνα να σταθεί στα επαγγελματικά της βήματα:
“Αλλά έχω χρεωθεί πολύ ότι “σιγά μην δεν έπαιζε τώρα αυτή στην τηλεόραση που ο μπαμπάς και η μαμά της είναι αυτό”. Και είναι τόσο ψέμα όλο αυτό γιατί όλο το έχω κάνει πολύ μόνη μου, με προσωπικό αγώνα, με πολλά cast, πολλές απορρίψεις. Τα έχω καταφέρει πολύ μόνη μου. Ευτυχώς δεν άφησα το άγχος μου να με κρατήσει τόσο πολύ. Είναι το τραύμα που σου μένει για τη σύγκριση”.







