
Στο περιοδικό ΟΚ και στο Νίκο Γεωργιάδη μίλησε η Μαρία Μπακοδήμου και είπε
“Δεν έτυχε. Αν είχα βρει κάποιον άνθρωπο που θεωρούσα ότι ήταν ο σύντροφος της ζωής μου, θα το έκανα”. Σημείωσε μάλιστα ότι “Είχα κάνει δύο σχέσεις από τέσσερα χρόνια η καθεμία” αλλά και πως “Η μία ειδικά έφτασε πολύ κοντά”.
Σε γενικότερο πλαίσιο μάλιστα, αναφορικά με το αν νιώθει σέξι και πώς της φαίνεται ο έρωτας μετά σε πιο μεγάλα χρόνια, η επιτυχημένη παρουσιάστρια τόνισε ότι “Το σέξι για μένα δεν είναι μόνο το ντεκολτέ και τα πόδια. Σέξι είναι και η αίσθηση που σου αφήνει ο άλλος. Ο καθένας μας έχει την υποχρέωση στον εαυτό του να ζει όπως του αρέσει. Να ντύνεται όπως του αρέσει. Να ερωτεύεται όποιον του αρέσει. Να εργάζεται στο αντικείμενο που του αρέσει. Διαφορετικά, δεν ζούμε για εμάς, ζούμε για τους άλλους. Σαν να κόβεις τη βασιλόπιτα της ζωής σου και να τη μοιράζεις”.







