Στο Happy Day και στο Δημήτρη Σιδηρόπουλο μίλησε η Μαρία Ηλιάκη και αναφέρθηκε στη φετινή της πορεία στην ΕΡΤ1 με την εκπομπή Νωρίς Νωρίς με το Κρατερό Κατσούλη . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Είχα χρόνια να ξυπνήσω χαρούμενη για να πάω στη δουλειά. Είχαμε σήμερα την κα Ντενίση για ένα εορταστικό που θα κάναμε και μου λέει: Τι ώρα κοιμάσαι Μαράκι το βράδυ; και της λέω 9 και μισή και μου λέει: ο άνδρας σου, πολύ καλή ερώτηση… Ε, ο άνδρας μου… υπομονή», είπε η Μαρία Ηλιάκη.
Για τα ποσοστά τηλεθέασης: «Εγώ έχω μάθει σε όλη μου τη ζωή να α βλέπω τα νούμερα και από διαστροφή δική μου», είπε η Μαρία Ηλιάκη στην κάμερα του Alpha.







