Τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκαν ο Γιώργος Πατούλης και η Νάνσυ Κοιλού σχολίασαν στο Καλοκαίρι Παρέα και είπαν τα εξής “Είναι και λίγο ντροπή παιδιά. Δηλαδή, ένα ζευγάρι που έχει περάσει σε άλλη κατάσταση, έχουν κάνει την οικογένειά τους, έχουν παιδί, είναι μαζί, να βλέπεις ότι ακόμη και τώρα υπάρχει αυτός ο ηλικιακός ρατσισμός. Λες και αφορά κανέναν αν η επιλογή που θα κάνεις είναι τα χρόνια ή ό,τι άλλο μπορεί να είναι! Από τη στιγμή που σε κάνει ευτυχισμένο και βλέπεις ότι έχουν αποκτήσει και παιδί είναι τεράστια ντροπή. Και εγώ τα διαβάζω αυτά τα σχόλια και πραγματικά ντρέπομαι για τον κόσμο που τα γράφει” είπε η Μαρία Αντωνά.






