Όπως είδαμε χθες στη κάμερα του Breakfast@star μίλησε ο Μανώλης Κονταρός ο οποίος και αναφέρθηκε στη Δέσποινα Βανδή και τον Βασίλη Μπισμπίκη . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Αυτή την περίοδο συνεργάζομαι με τον Γιώργο Τσαλίκη και περνάμε πολύ όμορφα. Προσπαθώ να στηρίζω την παράδοσή μας όσο γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Όταν υπάρχει κάτι αληθινό μεταξύ δύο ανθρώπων, μπορεί να υπάρξει φιλία» Στη συνέχεια, για τη φωτογραφία που ανέβασε με την Δέσποινα Βανδή και τον Βασίλη Μπισμπίκη που τους σχολίασε “κουμπαράκια”, είπε: «Η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες. Μια πολύ μεγάλη τραγουδίστρια κι ένας πολύ μεγάλος ηθοποιός. Και καλοί φίλοι. Μετά τα εγκαίνια του κυρίου Λαζόπουλου, ήρθαμε εδώ και φάγαμε όλοι μαζί. Δεν νομίζω ότι πρέπει να αναλύσουμε κάτι παραπάνω σχετικά τον τίτλο “κουμπαράκια”. Είπα, δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες, καλοί φίλοι που ήρθαν στο μαγαζί και βγάλαμε αυτή τη φωτογραφία. Εγώ δεν είμαι ο κατάλληλος να σας πω, μπορείτε να ρωτήσετε τον Βασίλη και τη Δέσποινα». Ακόμη, ο Μανώλης Κονταρός πρόσθεσε στη συνέντευξη: «Το νέο μου τραγούδι από τον Πέτρο Ιακωβίδη είναι μια νέα πρόκληση για μένα. Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Νατάσα Θεοδωρίδου γιατί αυτή είναι πίσω απ’ όλα. Μου έχει δώσει μεγάλη βοήθεια η Νατάσα και την ευχαριστώ».






