Όπως είδαμε χθες στο Πάμε Δανάη και στη Κατερίνα Νινιού μίλησε η Μαίρη Μηλιαρέση και είπε τα εξής
«Μου λείπει κάποιες φορές η τηλεόραση, αλλά κανονικά θα έπρεπε εγώ να της λείπω, έκανα νούμερα. Υπάρχουν “μπάζα” στην τηλεόραση που έχουν στηριχθεί και έχουν κάνει καριέρα χωρίς να αξίζουν μια. Με ενοχλεί που στην τηλεόραση ένα άτομο παίρνει πολλές εκπομπές και σε πολλές ζώνες.
Είχα δεχθεί άσχημα σχόλια όταν έκανα τις εκπομπές τηλεμάρκετινγκ, στην αρχή ντρεπόμουν λίγο», είπε αρχικά η Μαίρη Μηλιαρέση.
Στη συνέχεια, η Μαίρη Μηλιαρέση ανέφερε: «Με τη Βάνα Μπάρμπα μιλήσαμε, δεν υπάρχει κόντρα. Μου είπε “μία χαρά μας έπαιξαν και οι τηλεοράσεις”»







