Όπως είδαμε και μάθαμε σήμερα φαίνεται πως η Ελένη Μενεγάκη επιστρέφει στο κανάλι από όπου ξεκίνησε το Mega στη μεσημεριανή ζώνη . Το κανάλι μάλιστα εξέδωσε και επίσημη ανακοίνωση . Αυτό φυσικά μάλιστα ήταν κάτι που σχολιάστηκε στο Πρωινό και το σχολίασε και η Λίτσα Πατέρα αστρολογικά λέγοντας «Δεν ξέρω τι έκανε η Ελένη Μενεγάκη, αλλά αυτές οι μέρες ήταν οι καλύτερες. Η Ελένη ξέρει πολύ καλά από αστρολογία, είναι καλύτερη και από μένα. Στα πρώτα χρόνια μου εκείνη με έβαλε να βγάλω το πρώτο μου βιβλίο. Η Ελένη ξέρει να ακούει και ξέρει πολύ καλά τις ημέρες. Αυτές είναι οι καλύτερες του Απριλίου. Αυτός ο Άρης Δίας κάνει ένα καινούργιο ξεκίνημα το οποίο είναι σημαντικό και πιστεύω πραγματικά ότι η Ελένη θα κοίταξε τις ημέρες και θα έβαλε τις υπογραφές. Καλή επιτυχία»






