Μετά τις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη για το Νίκο Συρίγο ο Γιώργος Λιάγκας είπε τα εξής στο Πρωινό «Καλό είναι να είναι φίλος σου ο Συρίγος. Δέσποινά μου είναι νόμιμο να οδηγείς μηχανάκι στα 14; Άρα είναι λάθος, ζητάς συγγνώμη. Τέλος. Δεν είναι αλάνθαστος ο κύριος Συρίγος. Εκτός αν του έχουν πει ότι είναι ο μόνος αλάνθαστος στην Ελλάδα και όλοι οι άλλοι κάνουμε τις βλακείες. Γιατί αυτό βγαίνει και λέει κάθε Σαββατοκύριακο. Ότι όλοι οι άλλοι κάνουμε βλακείες μονίμως, δεν έχουμε κάνει τίποτα καλό και είναι ο μόνος αλάνθαστος. Ε ας το κοιτάξει λίγο. Να του πείτε εσείς οι φίλοι του να το κοιτάξει, με αγάπη το λέω».






