Όπως είδαμε πρόσφατα η κάμερα του Happy Day συνάντησε το Λάζαρο Γεωργακόπουλο στη παράσταση The Humans στο Θέατρο Μασούρη και ο ίδιος αναφέρθηκε στο μεγαλύτερο του φόβο .Πιο συγκεκριμένα είπε «Έχω τη φοβία της αρρώστιας. Δεν έχω φοβία και προσπαθώ να διώχνω κάθε φοβία που έχω. Να βάζω ένα χ. Η φοβία της αρρώστιας είναι κάτι που πραγματικά με τρομάζει. Όχι τόσο ο θάνατος όσο η αρρώστια.Δεν κάνω ποτέ εξετάσεις. Νομίζω ότι υπάρχει αυτός ο φόβος και δεν κάνω ποτέ εξετάσεις» δήλωσε ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος.






