Όπως είδαμε χθες στο Breakfast@star και στο Πάνο Παπαδόπουλο μίλησε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και αναφέρθηκε στην κενή καρέκλα της Φαίης Σκορδά η οποία και έχασε το πατέρα της . Πιο συγκεκριμένα είπε «Έχω περάσει και καλύτερα, αλλά καλά. Από σεβασμό και αγάπη στην Φαίη δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο σε αυτό το θέμα, όπως καταλαβαίνετε είναι δύσκολο. Έχω επικοινωνήσει μαζί της όσο πρέπει»«Σημασία έχει να είναι με την οικογένειά της, όλα τα άλλα είναι τόσο λίγα. Τι κάνουμε στην εκπομπή, τι δεν κάνουμε, ποιος έκατσε, πού έκατσε, πότε θα έρθει… Σεβαστή η γνώμη του οποιουδήποτε. Πάνω από όλα το συναίσθημα της Φαίης αυτή τη στιγμή, οπότε δεν θα καθίσω να σχολιάσω γνώμες. Είναι πολύ μικρό να ασχολούμαστε τώρα πώς φάνηκε στους άλλους αν υπήρχε μια κενή καρέκλα»






