Μια ιδιαίτερη μέρα ήταν χθες για τη Μαρία Σάκκαρη τη γνωστή τενίστρια καθώς είχε τα γενέθλια της . Η ίδια μάλιστα τα γιόρτασε στο Τόκιο λόγω Ολυμπιακών Αγώνων αλλά οι ευχές που δέχτηκε ήταν πάρα πολλές με μια να ξεχωρίζει και να είναι του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη ο οποίος και της έγραψε το εξής μέσω Instagram «Κι επειδή στο Τόκιο ο μήνας έχει ήδη 25… Χρόνια πολλά αγάπη». Να θυμίσουμε εδώ πως η ίδια είχε μιλήσει ανοιχτά για η σχέση τους πριν λίγο καιρό λέγοντας το εξής «Πάει ένας χρόνος που γνωριστήκαμε. Με έχει βοηθήσει πολύ. Είναι ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό παιδί. Το έχω πει δεν είναι μυστικό. Ήταν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι που πήγα καλά στο Roland Garros γιατί περνούσα πολύ διαφορετικά τον ελεύθερο χρόνο μου από ό,τι θα τον περνούσα μόνη μου. Μου μιλούσε, με ηρεμούσε, ήταν πολύ υποστηρικτικός. Λειτούργησε αγχολυτικά. Ήταν η πρώτη φορά που με είδε από κοντά. Όσα τουρνουά κι αν έπαιξα όλο αυτό τον καιρό, εγώ μακριά κι αυτός στον στρατό, με στήριζε και θέλω να του πω δημόσια ένα μεγάλο “ευχαριστώ”. Μπορώ να μιλάω ώρες ατελείωτες για τον Κωνσταντίνο. Έξι μήνες κρατάει η σχέση μας, η σχέση μου μαζί του είναι εύκολη. Έχουμε παίξει και μαζί τένις…».








