Όπως είδαμε χθες στο ” Κάτι ξαναψήνεται ” η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ήταν απούσα και η ίδια πήρε τηλέφωνο τη διαγωνιζόμενη για να της το ανακοινώσει λέγοντας τα εξής «Ο ιός με επισκέφτηκε και μένα. Τι να κάνουμε, δεν κάνει διακρίσεις, δεν θα είμαι κοντά σας, δεν θα είμαι ούτε με εσένα σήμερα. Πολύ στεναχωριέμαι. Παρ’ όλα αυτά θέλω τηλεφωνικά να πούμε δυο πραγματάκια γιατί θέλω να νιώθεις ότι είναι σαν να βρίσκομαι εκεί κοντά σου. Άλλωστε είμαι σίγουρη για σένα. Είσαι παλιά γνώριμη και ξέρεις τι να κάνεις»






