Όπως γνωρίζουμε η Κόνι Μεταξά είναι ένα άτομο αρκετά ενεργό στα social media αλλά πρόσφατα δέχτηκε ένα σχόλια σε ένα Q&A πάρα πολύ κακό . Πιο συγκεκριμένα της είπαν
«Είσαι πανάσχημη, δεν ξέρω γιατί όλοι σε λένε κουκλάρα» . Η ίδια λοιπόν απάντησε τα εξής «Αυτή η ίδια μου έχει στείλει 10 μηνύματα. Θέλω να μου πείτε εάν τα είχα με τον σύντροφό της, αν με γουστάρει ο σύντροφός της, αν είναι φίλη από κάποια που με μισεί ή είναι fake προφίλ». «Η ίδια που με είπε άσχημη, ρωτάει και για τον διαγωνισμό στο προφίλ μου. Εγώ που είμαι αντικειμενικά από τις πιο ωραίες γυναίκες που έχω δει».






