Η Κέλλυ Κελεκίδου και ο Νίκος Κουρκούλης χθες είχαν μια ιδιαίτερη μέρα αφού γιόρτασαν 11 χρόνια παντρεμένοι . Η Κέλλυ Κελεκίδου λοιπόν θέλησε να γράψει και κάτι δημόσιο μέσα από το λογαριασμό της στο Instagram για αυτήν την ιδιαίτερη μέρα. Πιο συγκεκριμένα λοιπόν ανέβασε μια φωτογραφία από την πρώτη τους συνάντηση και έγραψε τα πιο τρυφερά λόγια . Δείτε και τη σχετική της ανάρτηση :






