Την πιο όμορφη στιγμή της ζωής τους βίωσαν πρόσφατα ο Σταμάτης Γονίδης και η Κατερίνα Κουργιουξίδου καθώς έφεραν στο κόσμο το πρώτο τους παιδί και καρπό του έρωτα τους , ένα υγιέστατο κοριτσάκι . Σήμερα λοιπόν φαίνεται πως η ευτυχισμένη οικογένεια πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και οι φωτογραφικός φακός του FTHIS .GR τους εντόπισε έξω από το νοσοκομείο . Δείτε και παρακάτω φωτογραφίες :










