Όπως είδαμε χθες κατά τη διάρκεια της μαγειρικής η Κατερίνα Καινούργιου είπε τα εξής για τη χθεσινή αδιαθεσία της «Τώρα λες να με πονέσει η κοιλιά μου; Κοιμόμουν μετά και μου έβαλαν διάφορα στον ορό μέσα και μετά ήμουν σαν υπνωτισμένη. Είμαι και φοβιτσιάρα και για να πάω για τον υπέρηχο κοιλιάς κάναμε 10 ώρες. Ήμασταν πόση ώρα για να συζητήσουμε για τον λόγο» είπε η Κατερίνα Καινούργιου με τον Πέτρο Συρίγο να της αναφέρει ότι αυτά είναι περαστικά.






