Όπως είδαμε χθες η Κατερίνα Καινούργιου μέσα από την εκπομπή της το Super Κατερίνα θέλησε να σχολιάσει το χθεσινό makeover των παικτών του GNTM λέγοντας μάλιστα και πόσο την εκνεύρισε η Ειρήνη . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Με εκνεύρισε τόσο πολύ η Ειρήνη και την έχω στηρίξει. Αρχικά το ύφος της, μετά, το βλέπεις τρία χρόνια κούκλα μου, ήξερες ότι θα γίνει αλλαγή. Το ύφος της στη συντάκτρια», είπε χαρακτηριστικά και σχολιάζοντας τα looks τόνισε: «Είναι το ίδιο, μια κοροϊδία, δεν υπάρχει. Δουλευόμαστε μεταξύ μας; Η Ειρήνη είναι σαν εμένα που λέω κάθε χρόνο στον Θέμη θα κόψω τα μαλλιά μου. Δηλαδή είναι δούλεμα αυτό. Ποιες αλλαγές είδαμε».






