Στο Πρωινό μίλησε η Καλομοίρα για το θάνατο του Χρήστου Πολίτη καθώς είχαν συνεργαστεί στη Λάμψη κάνοντας τη χαμένη του κόρη Τζένιφερ. Πιο συγκεκριμένα είπε Άκουσα τα νέα χθες και στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Είχα την τιμή να συνεργαστώ με τον κύριο Πολίτη στη σειρά Λάμψη όπου έπαιξα την κόρη του, τη Τζένιφερ. Ήταν ένας πολύ ευγενικός και υποστηρικτικός άνθρωπος. Ήταν πάντα δίπλα μου, με υποστήριζε και με βοηθούσε σε ό,τι χρειαζόμουν. Όλοι μας τον σεβόμασταν πάρα πολύ. Θα τον θυμάμαι πάντα όχι μόνο ως έναν σπουδαίο ηθοποιό αλλά και ως έναν σπουδαίο άνθρωπο. Όλοι μας τον σεβόμασταν πολύ. Θα μας λείψει πολύ. Εύχομαι δύναμη στην οικογένειά του”.






