Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή ” Όλα Για τη ζωή μας ”βρέθηκε καλεσμένη η Έρρικα Πρεζεράκου η οποία και αναφέρθηκε στη πίστη της , στην απώλεια της ανιψιάς της αλλά και στο ατύχημα που είχε . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Η πίστη με βάζει στη διαδικασία κάθε φορά που έρχεται μια πρόκληση να πάρω μια απόφαση πώς θέλω να σταθώ απέναντί της. Θα μπορούσα να μη βρίσκομαι εδώ, για το ατύχημα στο χέρι μου. Θα μπορούσα να είμαι χρόνια σε πένθος για ό,τι συνέβη με την ανιψιά μου. Έχω κάνει το καλύτερο που μπορούσα για αυτή την πρόκληση; Από εκεί και πέρα, προφανώς ήταν κάτι πέρα από εμένα, δεν μπαίνω στη διαδικασία να βυθιστώ σε αυτό, αλλά να μάθω από αυτό. Όλοι μας φέρουμε το Θεό μέσα μας, ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε. Αυτό αισθάνομαι” είπε αρχικά. Και πρόσθεσε: “Με την ανιψιά μου είχα επισκεφθεί όλες τις μονές και τα μοναστήρια. Αλλά είχα πάντα πίστη. Δεν αισθάνθηκα απογοήτευση όταν δεν έγινε το θαύμα. Αισθάνθηκα ότι ό,τι ήταν δυνατόν να γίνει, είχε γίνει. Όταν υπάρχει κάτι ανώτερο, δεν μπορείς να παρέμβεις”






