Στο WEEKEND LIve μίλησε η Λιλύ Πυράκη και αναφέρθηκε στη συνεργασία της με την Ελένη Μενεγάκη και στη συμμετοχή της στο Breakfast@star . Πιο συγκεκριμένα είπε “Η Ελένη Μενεγάκη μου έδωσε τεράστια ευκαιρία, δεν θα ήμουν στο “Breakfast@Star” αν δεν μου είχε δώσει την ευκαιρία. Θυμάμαι την πρώτη φορά που την είδα. Πρώτα είδα το φως που έβγαινε από το καμαρίνι, μετά ήρθε η Ελένη. Είναι ένας πάρα πολύ φωτεινός άνθρωπος που λείπει από την τηλεόραση” είπε η Λιλή Πυράκη.






