Όπως είδαμε πρόσφατα η Ανθή Βούλγαρη απουσίαζε δυο μέρες καθώς έπρεπε να υποβληθεί σε ένα χειρουργείο . Η ίδια λοιπόν σήμερα επέστρεψε στο ” Κοινωνία Ώρα Mega ” και είπε τα εξής «Καλή σας ημέρα, καλώς με δεχτήκατε πίσω! Υγεία να έχουμε όλοι, πάνω απ’ όλα υγεία, το λέω μέσα από την καρδιά μου. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και τώρα θα δούμε πώς θα βγει σήμερα η εκπομπή, θα βγει όμως» «Ήταν μια απλή γυναικολογική επέμβαση! Όλα καλά»






