Στο Κ της Καθημερινής και στη Μαρία Αθανασίου μίλησε ο Γιώργος Καπουτζίδης και είπε τα εξής
“Έχω δει ζευγάρια να κρατούνται χέρι χέρι στα 80 και στα 85, και λέω κοίτα τι όμορφο που είναι αυτό. Υπάρχει, λοιπόν, και θα το προσπαθήσω, και το υπόσχομαι, και το ελπίζω, και το ονειρεύομαι. Στα 20, το για πάντα μού φαινόταν και λίγο τρομακτικό, γιατί θα κρατούσε πάρα πολλά χρόνια. Τώρα που είμαι 53, δεν είναι και τόσο πολύ, δηλαδή μπορώ να το κουμαντάρω (γέλια)”.
Επιπλέον, ο Γιώργος Καπουτζίδης ανέφερε ότι “Και πιο συνειδητοποιημένος είμαι, και πιο ώριμος, και πιο στα πόδια μου πατάω, και δεν ταράζομαι με το παραμικρό. Δεν είναι ότι έχω γίνει αναίσθητος, αλλά είμαι πιο συγκροτημένος, πιο σταθερός και πράγματα τα οποία κάποτε με στεναχωρούσαν, θα με θύμωναν, τα αφήνω παραπέρα. Θα συνεχίζουν να υπάρχουν, πάντοτε θα υπάρχουν, τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Οπότε, ναι, μπορείς μετά τα 50 όντως να είσαι πιο σίγουρος για την πορεία που θέλεις να ακολουθήσεις”.







