Στο Αστερόσκονη στο Action 24 βρέθηκε ο Ηλίας Ψινάκης και αναφέρθηκε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη και στο Βλάσση Μπονάτσο . Πιο συγκεκριμένα είπε “Ο Βλάσσης Μπονάτσος ήταν η χαρά της ζωής και καλλιτεχνάρα. Ήταν ευλογία που γνωρίστηκε με την Αλίκη, της έκανε πολύ καλό της Αλίκης. Η Αλίκη, έως τότε, τα είχε με γέρους και ο Βλάσσης ξαφνικά της έδωσε έναν αέρα τελείως καινούργιο” δήλωσε αρχικά ο γνωστός manager. Ο Ηλίας Ψινάκης είπε στη συνέχεια: “Ο Βλάσσης ήταν άκακος, είχε πολύ καλή ενέργεια, όποιον έβλεπε στον δρόμο, τον βοηθούσε. Και πέθανε δυστυχώς πολύ άσχημα. Είχε μια αλλεργία, είχε κοντέψει να πεθάνει 2-3 φορές πριν, που έκλεινε ο λαιμός του και δεν μπορούσε να αναπνεύσει. Ήταν μεγάλη απώλεια ο Βλάσσης. Και για την Αλίκη ήταν μεγάλη απώλεια, όταν χώρισε με τον Βλάσση“.






