Στο Αστερόσκονη με το Νίκο Γκρίτση βρέθηκε ο Ηλίας Ψινάκης και είπε
“Με τον Σάκη είχαμε μια προσωπική σχέση, είμαστε φίλοι. Από τρακάρισμα με τη Λάσκαρη έγινα μάνατζερ και έμαθα το κόλπο. Δεν είχα καμία επαφή. Αυτοχρίστηκα μάνατζερ” δήλωσε αρχικά ο Ηλίας Ψινάκης.
“Για να χτίσεις έναν μύθο δεν είναι απλό, πρέπει ο άλλος να έχει ταλέντο, κάτι να έχει. Όταν ο άλλος έχει οτιδήποτε, του λείπουν πολλά. Οπότε πρέπει να τονίσεις τα προτερήματα και να κρύψεις τα ελαττώματα… Εγώ δεν δίνω συμβουλές, καθόλου. Έχω μάθει ούτε να ακούω συμβουλές, ούτε να δίνω συμβουλές. Η συμβουλή είναι τζάμπα και ο καθένας λέει την πα@@@ια του και μπερδεύει τον κόσμο, οπότε δεν δίνω. Αν ήμουν μάνατζερ του Χρήστος Μάστορα, θα έψαχνα και μετά θα του έλεγα τι να κάνει. Δίνω εντολή, όχι συμβουλή. Αν δώσεις συμβουλή γίνεται συζήτηση και μετά περνάει η στιγμή”.
“Με τον Σάκη είχαμε μια προσωπική σχέση, είμαστε φίλοι. Από τρακάρισμα με τη Λάσκαρη έγινα μάνατζερ και έμαθα το κόλπο. Δεν είχα καμία επαφή. Αυτοχρίστηκα μάνατζερ” δήλωσε αρχικά ο Ηλίας Ψινάκης.
“Για να χτίσεις έναν μύθο δεν είναι απλό, πρέπει ο άλλος να έχει ταλέντο, κάτι να έχει. Όταν ο άλλος έχει οτιδήποτε, του λείπουν πολλά. Οπότε πρέπει να τονίσεις τα προτερήματα και να κρύψεις τα ελαττώματα… Εγώ δεν δίνω συμβουλές, καθόλου. Έχω μάθει ούτε να ακούω συμβουλές, ούτε να δίνω συμβουλές. Η συμβουλή είναι τζάμπα και ο καθένας λέει την πα@@@ια του και μπερδεύει τον κόσμο, οπότε δεν δίνω. Αν ήμουν μάνατζερ του Χρήστος Μάστορα, θα έψαχνα και μετά θα του έλεγα τι να κάνει. Δίνω εντολή, όχι συμβουλή. Αν δώσεις συμβουλή γίνεται συζήτηση και μετά περνάει η στιγμή”.







