Στo vidcast του Ανέστη Ευαγγελόπουλου βρέθηκε καλεσμένη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου και είπε «Δεν βλέπω podcast, δεν προλαβαίνω. Ζητώ χίλια συγγνώμη, φαίνονται πολύ ωραία αλλά δεν τα έχω δει. Εύχομαι να είναι καλά και να της περάσει ό,τι είχε. Να είναι καλά, εύχομαι το καλύτερο. Ο σύντροφός μου δεν έχει ιδέα για όλα όσα λέμε εδώ στις κάμερες. Τα βλέπει η μαμά του και κουτσομπολεύουμε. Επειδή ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με τον αρραβώνα, μάλλον θα τα μάθετε όλα και για τον γάμο» τόνισε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου.






