Στο επίκεντρο του happy day βρέθηκε ο Νίκος Μουτσινάς και είπαν τα εξής
Η παρουσιάστρια της εκπομπής εξέφρασε την αίσθησή της πως ο γνωστός παρουσιαστής και performer δεν απολάμβανε πάντα όσα έκανε τα τελευταία χρόνια:
“Νιώθω ότι ο Νίκος επειδή όντως κάποια πράγματα δεν τα απολάμβανε και τα έκανε μόνο γιατί έπαιρνε ένα καλό ποσό…”, ανέφερε χαρακτηριστικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Στη συνέχεια, η Τίνα Μεσσαροπούλου τοποθετήθηκε πιο αναλυτικά:
“Ξέρεις ο Νίκος τι έπαθε; Πολλές φορές αυτό που συμβαίνει ψάχνεις και ένα άλλοθι για το δικαιολογήσεις. Η συνεργασία του Νίκου Μουτσινά έχει φτάσει και σ’ ένα τέλμα. Όταν έχεις αλλάξει και πέντε έξι κανάλια σε πέντε χρόνια κάποια στιγμή αυτό τελειώνει, πρέπει να ξαναρχίσεις από την αρχή. Αν αυτό δεν είναι πολύ εύκολο πρέπει να βρεις για να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα του”, τόνισε.
Στον διάλογο παρενέβη και ο Δημήτρης Παπανώτας:
“Δεν νομίζω ότι δεν θα βρισκε ο Νίκος Μουτσινάς να κάνει τηλεόραση. Ο ίδιος κάνει ενεργειακές θεραπείες για να βοηθήσει και άλλους. Ο ίδιος γιατί δεν καταλαβαίνει αυτό που του συμβαίνει;”, σχολίασε.







