Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή ” Κυψέλη ” στην ΕΡΤ βρέθηκε καλεσμένος ο ηθοποιός Γιώργος Παπαπαύλου . Ο ίδιος λοιπόν αναφέρθηκε σε ένα παράξενο περιστατικό που του συνέβη πάνω στη σκηνή . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Σε παράσταση μου έχει πέσει δόντι. Μόλις ξεκινήσαμε, πίναμε έναν καφέ και χτύπησε το δόντι μου στο φλιτζάνι και έφυγε. Παρόλα αυτά δεν το έβαλα σε γάλα. Ήταν το μπροστινό δόντι ήταν. Στην αρχή το κράτησα λίγο στα χέρια, ζήτησα συγγνώμη και διακόψαμε. Ήταν φρικτό, νόμιζα ότι πέρασαν 13χρόνια και ήταν δύο λεπτά. Τώρα το λέμε και γελάμε. Συναντάω κόσμο έξω και μου λένε ήμουν εκεί», αποκάλυψε ο Γιώργος Παπαπαύλου.






