Όπως είδαμε χθες στο ” Καλύτερα Δεν Γίνεται ” παραχώρησε συνέντευξη ο Γιώργος Νινιός ο οποίος και αναφέρθηκε στη μοναξιά και στις δύσκολες στιγμές . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
“Ευτυχώς γενικά είμαι μοναχικός άνθρωπος, είναι επιλογή μου η μοναξιά. Είμαι ευχαριστημένος από ανθρώπους που υπήρχαν κι υπάρχουν κι είναι δίπλα μου κι έχουν απλώσει χέρι κι έχω σηκωθεί. Στις δύσκολες στιγμές ήμουν τυχερός”Remaining Time-0:00FullscreenMute
Και πρόσθεσε: “Όσοι έχουν απομακρυνθεί, έχουν απομακρυνθεί από τη συμπεριφορά μου. Θέλει προσπάθεια και δουλειά να είσαι παρών και να μην πικραίνεις αλλά εγώ δεν το καταφέρνω πάντα”
Τέλος για την απόφαση του να μην παντρευτεί, απάντησε: “Δεν ξέρω. Όπως μου είπε ένας φίλος, δεν είναι όλοι για όλα”







