Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή ” Ευτυχείτε ” μίλησε ο Γιώργος Μαυρίδης ο οποίος αποκάλυψε τους λόγους που κόπηκε το Into the skin εξαιτίας του κορονοϊού , μίλησε για τη καινούργια του ταινία ” Σπίτι των Αγγέλων ” αλλά και για το Survivor . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
«Η αρχική μας σκέψη ήταν αυτά τα δυο projects. Η ταξιδιωτική εκπομπή είχαμε πει από την αρχή ότι θα είναι για έναν μικρό αριθμό επεισοδίων. Είχαμε πει θα κάνουμε από 4 έως 6 επεισόδια. Όταν ξεκίνησα να τα γυρίζω το καλοκαίρι κάναμε τα τέσσερα επεισόδια και σταματήσαμε λόγω κορονοϊού… Είναι μια ταινία ντοκιμαντέρ στο κανάλι μου στο Youtube. Λέγεται το «Σπίτι των Αγγέλων» και δημιουργήθηκε πριν από 1,5 χρόνο όταν είχα υιοθετήσει ένα σκυλάκι από την Ξάνθη που κακοποιήθηκε από ανθρώπους και σώθηκε από ανθρώπους» «Θα πήγαινα στο Survivor για να πάρω τα λεφτά. Θα ήθελα να πάω σε κάτι που δεν θα ήταν άσχετο σε αυτό που μπορώ να αποδώσω. Αν θα μπορούσα να αθλούμαι, να τρέχω και να παίζω παιχνιδάκια, θα το έκανα άνετα… Αν μου ερχόταν μια καλή πρόταση με τα οικονομικά δεδομένα, θα το έκανα. Δεν έχω πρόβλημα δεν με νοιάζει πια».






