Στον αέρα του Πρωινού ο Γιώργος Λιάγκας έκανε ένα σχόλιο για τον Άδωνι Γεωργιάδη . Πιο συγκεκριμένα είπε “Μ’ αρέσει ο Γεωργιάδης για δύο πράγματα. Πρώτον γιατί η καρέκλα στο Υπουργείο Υγείας είναι καρέκλα gamer που παίρνουμε στα παιδάκια μας για να παίξουν άντερα. Είναι αναπαυτική έχω κάτσει. Μπράβο που επέλεξε μια καρέκλα που δεν είναι σοβαροφανής”, ανέφερε χαρακτηριστικά, αφήνοντας τους συνεργάτες του στο πλατό να γελούν.






