
Στο Το’χουμε βρέθηκε καλεσμένος ο Γιώργος Καραμίχος και είπε
«Η κόρη μου ζει στη Δανία, με συμβουλεύει ο γιος μου που είναι 12. Τα παιδιά ξέρουν καλύτερα από εμάς.
Αν μάθουμε οι γονείς να ακούμε τα παιδιά μας, θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Το πρόβλημα της κοινωνίας είναι ότι δεν έχουμε τα παιδιά. Τα παιδιά τα βάζουμε σε κλουβιά στα σχολεία. Από το πρωί μέχρι το απόγευμα να κάνουν το ίδιο πράγμα. Να κάθονται σε ένα καρεκλάκι και να μαθαίνουν όλοι τα ίδια», είπε ο Γιώργος Καραμίχος.
«Πολλές φορές έχει τύχει να αλλάξω κάτι γιατί μου είπε κάτι άλλο ο γιος μου. Και όχι μόνο απόφαση, αλλά να αλλάξω και τρόπο ζωής. Τον τρόπο με τον οποίο βλέπω κάτι. Πολλές φορές βάζουν όριο τα παιδιά. Έχουν μάθει και από εμένα την οριοθέτηση και πολλές φορές θα μου πούνε, φτάνει τώρα μπαμπά, δεν έχω άλλο χώρο», κατέληξε ο Γιώργος Καραμίχος για τα παιδιά του.







